:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi

Orjinalini görmek için tıklayınız: Insani Güldüren şikayetler;)))))))))
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını çıkardığı
buzdolabının içine minder koyarak oturmuş. Kapısı açık kalan buzdolabının
kompresörü bozulunca "İyi soğutmuyor" diyerek üründen şikayetçi olmuş.
Diyarbakır'da fritöz alan bir müşteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini
görünce firmanın yolunu tutmuş. Büyük bir hırsla içeri giren müşteri,
elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını
söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam
anlatmış; "Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum. İçine yağ koydum. Ama
yanmaya, erimeye başladı." Satış görevlileri müşteriyi kusur kendisinde
olduğu için ürünü değiştiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.

Bulaşık makinesi her işe yarar. Servis elemanları Türkiye'nin dört bir
yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da şu
boşaltmıyor" şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin
ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde
yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde
yumuşatanlar olduğunu görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, su çıkış
borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği,
bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkmış.

Mersin'de son model bir ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım
kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş! Ütüyü ocakta
ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı, ütünün gövdesinin yanması
üzerine bayisine başvurarak, ütünün değiştirilmesini istemiş.

Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta
kaynatmayı denemiş. Deneme basınç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla sona
ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak değerlendirilirken
müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne yapayım? Paramı geri
verin" diyerek bayisine fırını iade etmeye kalkmış.

Mersin'de fırının içinde elbisesinin yandığını söyleyen bir müşteri
teknik servisi çağırmış. Elbisenin yanarak fırının içine yapışmasından
muzdarip tüketiciye, fırınında sadece yemek pişirmesi önerilmiş. Fırının
içinde çamaşır kurutma vakalarına sıklıkla rastlayan servis elemanları
ayrıca çok sayıda beyaz eşya sahibinin fırınlarının içini mutfak dolabı
olarak da kullandığına tanık olmuş. İçinde unutulan şeker, elbezi, mutfak
önlüğü gibi malzemelerin yanması sonucu fırınların kullanılamaz hale
geldiği belirlenmiş.
Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir
vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüş. Ancak mum
buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmedi.

İstanbul'daki bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği
şikayetiyle servise başvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen
müşterinin ocağın üzerine su ısıtıcısını koyarak suyu ısıtmaya çalıştığı
anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittiği kettle'in yenisi ile
değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı olmuş. İstanbul'daki başka bir
müşteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çıkarmadan yemek
pişirmiş. Alet eriyince de şikayetçi oldu.
Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi,
buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini söylemiş. Bu
talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak geçiyor.
Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük olursa daha
çok ayakkabı soğutabiliriz" cevabını verdi.

Elazığ'ın Maden İlçesi'nde mağarada oturan bir vatandaş, aşırı
sıcaklardan bunalarak klima almış. Mağarada elektrik bulunmaması sebebiyle
dışardan kaçak elektrik çekmiş. Yetersiz olan elektrik klimanın
performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düşük diye şikayette
bulunmuş.
Bir bilgisayar firmasına müşteriden gelen şikayet: 'İlk disketi sürdüm,
ikincisini sürerken çok zorlandım üçüncüsü asla içeri girmiyor.'
Yeni aldığı bilgisayarın çalışmadığını ileri sürerek firmaya başvuran
kadın sürekli, 'Ayak pedalına basıyorum basıyorum makineden hiç ses
gelmiyor' demiş. Ayak pedalı'nın fare olduğu ortaya çıkmış.
Bir bilgisayar firmasının müşterisi dokümanı yazıcıya aktaramadığından
şikayet etmiş. 'Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu' sorusuna karşılık 'Ekranı
yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor' cevabını vermiş.

Firmayı arayan bir müşteri, bilgisayarının faks çekememesinden şikayet
etmiş. 40 dakikalık telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre
dayayıp 'Gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış.:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim: ÖLDÜM YAWWW:yikildim::yikildim::yikildim:
pumu çok komik yaffff sağol paylaşım içinConfusedmiley17:
ÇOK KOMİK Tİ YA NERDEN BULUYORSUN BUNLARI

sibel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:pumu çok komik yaffff sağol paylaşım içinConfusedmiley17:
:yikildim::yikildim::yikildim: ooo sibelcim nbr yaff bende öldüm gülmekten okurken yaff:yikildim::yikildim::yikildim:
HIÇKIRIK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ÇOK KOMİK Tİ YA NERDEN BULUYORSUN BUNLARI
:hihi:hihigerçekten çok komik ve böyle şahıslarda var işte :hihi:hihi
vahbe türk üm insanı faksı bile monitörle göndermeye çalışıyo Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin sağol
strider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:vahbe türk üm insanı faksı bile monitörle göndermeye çalışıyo Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin sağol
:yikildim:he yaw teşekkürler:yikildim: