03-10-2008, Saat: 05:53 PM
Hiçbir zaman unutma, istedigin kadar araba satın alabilirsin, ama İnsan Hayatının Tekrarı Yoktur..
BIR OTOMOBIL 80/KM-H SABiT HIZLA DUVARA ÇARPIYOR.ISTE OLAYIN GELİŞİMİ
Çarpismadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar araca gömülür araç kendi ağırlığının
30 katı kadar bir kuvvetle frenlenir.sürücü ve yolcular kemer ile bagli degillerse
80 Km. sürat ile araç içinde harekete devam ederler.
39 milisaniye sonra sürücü koltuguyla beraber 15 cm öne dogru fırlamıştır.
44 milisaniye sonra sürücü gögüs kafesiyle direksiyona çarpar. ve sonra araç ve içindekiler
üzerinde etkiyen yavaşlatıcı kuvvet 80 G.ye ulaşır (yani kendi ağırlığının 80 katı büyüklükte bir kuvvet üzerinde etkir)
68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle gösterge paneline çarpar
92 milisaniye sonra sürücü yanindaki yolcuyla beraber aynı anda kafasını ön cama çarpar,
yolcu bu çarpmayla kafasına ölümcül bir darbe alarak camdan disariya firlar.
100 milisaniye sonra direksiyon tarafindan tutulan sürücü tekrar aracin içine düşer,
o anda ÖLMÜSTÜR.
110 milisaniye sonra araç yavasça geriye çekilmeye başlar.
113 milisaniye sonra sürücünün arkasinda oturan yolcu sürücü seviyesine yükselir
ve kafasıyla sert bir darbe yapar aynı anda kendiside ölümcül bir darbe almıştır.
150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur; cam, çelik, plastik parçaları yere düşer
200 milisaniyeden daha kisa bir süre içerisinde her sey biter.
Ortaya çikan çıkan enerji inanılmazdır.80 km/h hizda ortalama 1 ton ağırlığındaki
bir otomobili 30 metre yukariya fırlatabilir.
LÜTFEN OTOMOBIL HAREKET ETMEDEN ÖNCE,
EMNIYET KEMERINIZI TAKIN.
Yoksa Bir Mutluluk Tablosu Bu Sekilde Kana Bulanır:
BIR OTOMOBIL 80/KM-H SABiT HIZLA DUVARA ÇARPIYOR.ISTE OLAYIN GELİŞİMİ
Çarpismadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar araca gömülür araç kendi ağırlığının
30 katı kadar bir kuvvetle frenlenir.sürücü ve yolcular kemer ile bagli degillerse
80 Km. sürat ile araç içinde harekete devam ederler.
39 milisaniye sonra sürücü koltuguyla beraber 15 cm öne dogru fırlamıştır.
44 milisaniye sonra sürücü gögüs kafesiyle direksiyona çarpar. ve sonra araç ve içindekiler
üzerinde etkiyen yavaşlatıcı kuvvet 80 G.ye ulaşır (yani kendi ağırlığının 80 katı büyüklükte bir kuvvet üzerinde etkir)
68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle gösterge paneline çarpar
92 milisaniye sonra sürücü yanindaki yolcuyla beraber aynı anda kafasını ön cama çarpar,
yolcu bu çarpmayla kafasına ölümcül bir darbe alarak camdan disariya firlar.
100 milisaniye sonra direksiyon tarafindan tutulan sürücü tekrar aracin içine düşer,
o anda ÖLMÜSTÜR.
110 milisaniye sonra araç yavasça geriye çekilmeye başlar.
113 milisaniye sonra sürücünün arkasinda oturan yolcu sürücü seviyesine yükselir
ve kafasıyla sert bir darbe yapar aynı anda kendiside ölümcül bir darbe almıştır.
150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur; cam, çelik, plastik parçaları yere düşer
200 milisaniyeden daha kisa bir süre içerisinde her sey biter.
Ortaya çikan çıkan enerji inanılmazdır.80 km/h hizda ortalama 1 ton ağırlığındaki
bir otomobili 30 metre yukariya fırlatabilir.
LÜTFEN OTOMOBIL HAREKET ETMEDEN ÖNCE,
EMNIYET KEMERINIZI TAKIN.
Yoksa Bir Mutluluk Tablosu Bu Sekilde Kana Bulanır: