×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
işte adamım kıraç_gidiyorm
#1
Ne başkası oldu ne de olacak
Sen çalmazsan kapım açılmayacak
Şimdi içimde yanan bu ateş
Sanma ki bir son bulacak

Hiç utanmam gülüm divaneyim
Parçalanmış dünyam viraneyim
Seni her şeyden çok çok istedim
Vuruldum avareyim

Ne olurdu benim olsan
Şu yaralarımı sarsan
Bıktım artık yol almaktan
Önüme çıkıp durdursan

Gidiyorum buralardan
Tüm rüzgarlar senin olsun
Benden ayrı rüyadasın
Dilerim birgün utanırsın

Yıllar sonra bir gün yaşlandığında
O ipek saçların ağardığında
Kuru yaprak gibi dağıldığında
Kalırsın tek başına

Oysa seni ne çok ne çok sevmiştim
Tüm çiçeklerimi sana dermiştim
Şimdi ellerim boş yüreğim sarhoş
Oysa neler ümit etmiştim

-ŞİİR-

Elimde,
Eski bir aşktan kalma tutku damlacıkları
Arkamda,
Diz boyu balçık hatıraların çığlığı var
Yırtmış atmışım her şeyi,
Bir ben kalmışım ortada
Birde sen içimde,
Taa şuramda...
Ara
Cevapla
#2
oyyy!
severim kıraç'ın şarkılarını
her dizesi ayrı güZEL
teşekkürler Smile
Ara
Cevapla
#3
onemlı diil
Ara
Cevapla
#4
Adamim Yaaa Siiri Kes
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  maNga - Hayat Bu İşte PesmisT GirL 0 692 06-24-2009, Saat: 11:10 AM
Son Yorum: PesmisT GirL
  Kazım Koyuncu ( İşte Gidiyorum ) djseninim 2 762 07-01-2007, Saat: 06:35 PM
Son Yorum: djseninim
  Yeni Türkü ( İşte Yine Gidiyorum ) CReATuRE 0 833 05-20-2007, Saat: 04:12 AM
Son Yorum: CReATuRE
  Işte Ben Kirçiçeğim... mdmeltemi 3 978 01-07-2007, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: mdmeltemi
  bir kara sevdaya tutulduk işte bilgeis 1 744 01-05-2007, Saat: 12:13 AM
Son Yorum: hayal



Konuyu Okuyanlar: