×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kimlere uyuz oluyorum
#1
İnsanlarla alay ederek rahatlamak isteyenlere uyuz oluyorum ben.normal,insanca özelliklerinden dolayı alay edilen insanların haklarını sonuna kadar savunmak istiyorum.yeri gelince savunuyorum da.yazık değilmi?bu alay edenler kendilerine böyle davranılınca fenalaşıyorlar.demekki kendine yapılmasını istemediği şeyi başkasına yapmayacak insanlar......:! :! :!
Ara
Cevapla
#2
yasemin1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İnsanlarla alay ederek rahatlamak isteyenlere uyuz oluyorum ben.normal,insanca özelliklerinden dolayı alay edilen insanların haklarını sonuna kadar savunmak istiyorum.yeri gelince savunuyorum da.yazık değilmi?bu alay edenler kendilerine böyle davranılınca fenalaşıyorlar.demekki kendine yapılmasını istemediği şeyi başkasına yapmayacak insanlar......:! :! :!


kişi kendini göremez bir ayna tutulmadıkça...ve kendini göremediği müddetçe de başkalarına bakmakla ve onları eleştirmekle uğraşıp durur...bazen bu bazı insanlarda alışkanlık haline bile dönüşür....başkalarının davranışlarıyla alay etmek ve eğlenmek....oysa ki ne kadar yanlış bir davranıştır...

ve bu insanlara ayna tutup kendilerini gösterdiğimiz zaman evet aynen öyle....fenalaşırlar...tahammül edilemez bir şekilde daha da fazla saldırganlaşabilirler...başkalarıyla alay etmek büyük bir insanlık ayıbıdır bana göre...[SIZE=2]normal,insanca özelliklerinden dolayı alay edilen insanların haklarını sonuna kadar savunmak istiyorum.[SIZE=4]bunu yaptığın için tebrik ediyorum seni...umarım hiç değişmezsin Wink[/SIZE][/SIZE]
Cevapla
#3
Anlayişi -0 Olanlara .alinganlara ,kendini Kaf Daği Zirvesinde Görenlere Uyuz OluyorumSmile
Ara
Cevapla
#4
bende uyuz oluyorum bu duruma
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: