03-16-2007, Saat: 08:48 PM
zibidii getirme benii orayaa kulaklarını çekerimm hııııı
|
of offf :(
|
|
03-16-2007, Saat: 08:48 PM
zibidii getirme benii orayaa kulaklarını çekerimm hııııı
03-17-2007, Saat: 02:41 PM
zibidi saçmalamış biras kusura bakmayalım
![]()
03-17-2007, Saat: 03:08 PM
bakmıyoruz zati
03-17-2007, Saat: 03:15 PM
ya eylülce, gökhan la noldu tanıstınızmı
03-17-2007, Saat: 03:19 PM
yok tanısmadık daha dogurusu o kendi tanıttı ama ben msn konusuruz dedim bugun 11 de msn de olacakmıs
03-17-2007, Saat: 03:21 PM
hadı bakalım
03-17-2007, Saat: 03:30 PM
tabi ben uyumaz sam he he
03-18-2007, Saat: 12:14 AM
üfff söz cok cok cok güsel ya yüregine saglık kardeşim....
03-18-2007, Saat: 10:52 PM
eline koluna aglık aysegül güzel sözmüs ben sana bulim asık olacak birisi
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| offf off süperr | EyLuLce | 13 | 2,624 |
04-13-2022, Saat: 02:13 PM Son Yorum: wildfang |
|