×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[uyus oluyorumm biricigimmminn benden uzaktaa taaa ADANALARDA olmasınaa gel artık]
#1
biriciğimin bende uzakta olmasınaa cok ama cokk uyus oluyorummm gel artık bitanemmmm
Ara
Cevapla
#2
yorum arkadaslarr yoruMMMMM
Ara
Cevapla
#3
Bunun üstüne ne yorum yapılır ki...Smile
Bende üzülüyorum ve özlüyorum aşkım taaa Mardinde olması ama uyuz olmuyorum...Daha da çok seviyorum...Smile
Seni Seviyorum Masal Yüzlü.
Dileğim en kısa zamanda kavuşman biriciğine uyuz olmadan...Smile
Mutluluklar seninle olsun arkadaşım..Smile
Ara
Cevapla
#4
uZak diyarLarr...
Ben bi yorum yapamamm..
Bırakın tecrube yaşasınn Smile
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  CekemeyenLere uyus OLuyorum.. EndLess 20 2,827 06-11-2008, Saat: 08:04 PM
Son Yorum: nry8
  bu sefer eli yüzü düzgün bi konu açtım(değiştim artık) G l s M 8 1,240 06-09-2008, Saat: 06:36 PM
Son Yorum: nry8
  Beni Ara Diyenlere Ve Sonra Telefonu Acmayanlara Uyuz Oluyorumm BiRiciGim 8 1,190 02-15-2008, Saat: 11:19 PM
Son Yorum: BiRiciGim
  Uyuz Oluyorumm Sinirr oluyorummmmm gULSHEn 185 11,581 01-21-2008, Saat: 12:25 PM
Son Yorum: adyge55
  Uyuz oluyorumm bıktımm yaa!! _BarBie_ 37 3,153 12-15-2007, Saat: 05:27 PM
Son Yorum: _BarBie_



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi