×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mazlum çimen ( başımın belası )
#1
Haydi artık gidelim bu kapıdan
Işık söndü ayaz bastı gönlüm
Tanıyanlar nerden diye sormadan
Terk edelim sokağını
Gönlüm gönlüm...
Başımın belası..

Yavaş yavaş alışalım geceye ,
Umut etme ne yarına seneye,
İki de bir tutupta pencereye
Dönüp dönüp bakma artık
Gönlüm gönlüm gönlüm
Başımın belası...

Şimdi şurdan çıkacağız caddeye
Yaralıyız belli etme kimseye
Yardan kalan bu ateşi sinede
Yaka yaka kül olalım
Gönlüm gönlüm
Başımın belası....

Yavaş yavaş alışalım geceye ,
Umut etme ne yarına seneye,
İki de bir tutupta pencereye
Dönüp dönüp bakma artık
Gönlüm gönlüm gönlüm
Başımın belası...
Cevapla
#2
paylaşımın için tşkler...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hüseyin Tatlı ( Başımın Tatlı Belası ) CReATuRE 0 813 05-30-2007, Saat: 03:28 AM
Son Yorum: CReATuRE
  Mazlum Çimen ( Vefasız Çıktın ) CReATuRE 0 794 05-04-2007, Saat: 05:46 AM
Son Yorum: CReATuRE
  Mazlum Çimen ( Unutamadım ) CReATuRE 0 712 05-04-2007, Saat: 05:46 AM
Son Yorum: CReATuRE
  Mazlum Çimen ( Gözlerinin Esiriyim ) CReATuRE 0 698 05-04-2007, Saat: 05:45 AM
Son Yorum: CReATuRE
  Mazlum Çimen ( Feryadı İsyanım ) CReATuRE 0 725 05-04-2007, Saat: 05:45 AM
Son Yorum: CReATuRE



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi