Yorumları: 476
Konuları: 82
Kayıt Tarihi: Feb 2007
06-03-2007, Saat: 10:03 PM
otobüste veya dolmusta giderken onudekı veya arkandakı ınsanlar konusmaya baslıyolar ıster ısremez onları dınlıyorum cenelerıde kapanmıyor habıre konusuyolar dikkatimi onlara verıyorum ama elımde deyıl dınlemek ıstemesemde onlara kulagım gıdıyo susmuyolarda arkadas buna uyuz oluyorum sızde uyuz oluyomusunuz konusanlara sızde dınlıyormusunuz onları ıster ıstemez
Yorumları: 3
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: Oct 2006
07-03-2007, Saat: 12:36 AM
bide şu acıdan baksanız trafik tıkalı adım adım ilerliyo iyice sıkılmısınız yanındaki arkadasınızla yada ailenizle mutlaka konusucaksınız bu gayet normal bence yoksa yol bitmez arkadaşım.. tabii tek yolculuk ediyosanız bu sıkıcı olabilir basklarının konuşması ben yanımda arkadşım varken konusurum robot gibi bi yolculuk yapmanın anlamı yok ama tabii baskalırını rahatsız etmicek bi ses tonuyla