×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uyuz oluyrum
#1
otobüste veya dolmusta giderken onudekı veya arkandakı ınsanlar konusmaya baslıyolar ıster ısremez onları dınlıyorum cenelerıde kapanmıyor habıre konusuyolar dikkatimi onlara verıyorum ama elımde deyıl dınlemek ıstemesemde onlara kulagım gıdıyo susmuyolarda arkadas buna uyuz oluyorum sızde uyuz oluyomusunuz konusanlara sızde dınlıyormusunuz onları ıster ıstemez
Ara
Cevapla
#2
:$ :$ bndee çok konuşuomm basenn ksıolarr banaa ama napımm tutamıomm çenemiii Big Grin konuşnlarıdaa dinliom wallaa çok zewklii oluoooo Big GrinBig GrinConfusedmiley16:
Ara
Cevapla
#3
bncede vala bende dinlerim öle büyk bi zevkle..hattta basen sessiz konuşuolar konuyu kaçırıyorumBig Grin ama bzen bnde uyuz oluyorm...Smile
Ara
Cevapla
#4
waLLA bende uyuz oluo ama napalm saygıdan susuoz işdeee!Confusedmiley35:Confusedmiley35::kk::kk::yikildim::yikildim:Confusedmiley18:Confusedmiley18:
Ara
Cevapla
#5
:mad: :mad: Angry özel otobuslerde muavinlere uyuz oluyorum bende. Sürekli konuşuyorlar :mad: :mad: Angry
Ara
Cevapla
#6
bide şu acıdan baksanız trafik tıkalı adım adım ilerliyo iyice sıkılmısınız yanındaki arkadasınızla yada ailenizle mutlaka konusucaksınız bu gayet normal bence yoksa yol bitmez arkadaşım.. tabii tek yolculuk ediyosanız bu sıkıcı olabilir basklarının konuşması ben yanımda arkadşım varken konusurum robot gibi bi yolculuk yapmanın anlamı yok ama tabii baskalırını rahatsız etmicek bi ses tonuyla
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: