×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ya bu site neden ağır:S
#1
ya biş sorucam site çok ğır deli oldum bi sorunumu var acaba varsa lütfen yokk edin sorunu
Ara
Cevapla
#2
Bu site neden ağır ?

KALİTELİ VE SEVİYELİ OLDUÄžU İÇİN .

Hani derler ya ağır adam misali ...

Sevg ...
Ara
Cevapla
#3
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bu site neden ağır ?

KALİTELİ VE SEVİYELİ OLDUÄžU İÇİN .

Hani derler ya ağır adam misali ...

Sevg ...
:yikildim: :yikildim:
Âh be.
Ara
Cevapla
#4
Arkadaşlar Telekomda promlem var, sitemizin ağırlığının kaynağı telekom.
Ara
Cevapla
#5
Telekom bir duygusuzumu ağırlaştırıyo , alakası yok bence ...

Alıntı:Bu site neden ağır ?

KALİTELİ VE SEVİYELİ OLDUÄžU İÇİN .

Hani derler ya ağır adam misali ...

Sevg ...

Sebeb bu ... ( itiraz istemem ) SmileSmileSmileSmile

Sevg ...
Ara
Cevapla
#6
duygusuz.com telekomun siteseinin hitini geçmiş. Bu da telekomun zoruna gitmiş Big Grin
Cevapla
#7
Admin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:duygusuz.com telekomun siteseinin hitini geçmiş. Bu da telekomun zoruna gitmiş Big Grin
Big GrinBig GrinBig Grin bende merak edıyordum bu kadar ağır olmasının sebebını
Ara
Cevapla
#8
daa coq sıtenın hıtını gecer duygusuz dmkkı daa da fasla agırlasacakBig Grinhehe
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi