×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
piercing i abartıp yüzünü süzgece çewirenlere uyus oluormm...
#1
piercing i abartıp yüzünü süzgece çewirenlere uyus oluormm ya delik deşik oluo adamların suratları, hdi bi kaç tane nese ama burna dudağa kulaa kaşa çeneye, cümbür cemaat titanyum kaplama oluo herifler Big GrinBig Grin sağlık açısından çok tehlikeli bu!!!
Ara
Cevapla
#2
bide mıknatıstan uzaq durmaları gerekioBig GrinBig Grin:yikildim:
Cevapla
#3
:yikildim:alemsiniz :yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#4
bende yaptırcamBig Grin cümbür cemaat titanyum kaplamaya benzicemBig Grinsaglıgım acısından tehlikeli olsun diye ! Big Grin
Ara
Cevapla
#5
yazık kıss yapma
Ara
Cevapla
#6
yazık olcak halimmi kaldı merve..
Ara
Cevapla
#7
off kızım off ben sana laff dinletemicem dimi abi Big GrinBig GrinBig Grin:
Ara
Cevapla
#8
gebercem kızımBig Grin tabi bunu piercing le basarabilecegim şüpheliBig Grin boş durmak yok baska yollar denicemBig Grin
Ara
Cevapla
#9
delüüü beni bırakıp nerelere gidecen ben hep zor günlerinde yanında oldum kıss
şimdi bırakıon mu beni SadSadSad:
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  CekemeyenLere uyus OLuyorum.. EndLess 20 2,827 06-11-2008, Saat: 08:04 PM
Son Yorum: nry8
  bnde uyus oLuorummm :@ aMyLee 11 2,008 10-06-2007, Saat: 03:33 PM
Son Yorum: (¯`•._ αѕιρяєη
  bnde uyus olacak bişi buldum.. iLLeth.! 12 1,785 09-29-2007, Saat: 09:52 PM
Son Yorum: lobelya
  bende buna uyus oLuorm!!:S meLankoLik 9 1,298 09-29-2007, Saat: 08:44 PM
Son Yorum: güne$ibük
  uyus oluyom...:@ mavis_vbulletin3_import7619 21 2,491 09-25-2007, Saat: 11:42 PM
Son Yorum: iLLeth.!



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi