07-11-2007, Saat: 03:49 AM
ismim ile dalga geçmelerine uyuz oluyommmm eylül ekim kasımmm ne yaaa uffff isimi değiştirecemmm yaaaaaaaaa ama seviyom isimidee offffffffff uyuzz oluyomm iştee uyuzzzz
|
uyuzz oluyorummmmmmmmmmmmm
|
|
07-11-2007, Saat: 03:49 AM
ismim ile dalga geçmelerine uyuz oluyommmm eylül ekim kasımmm ne yaaa uffff isimi değiştirecemmm yaaaaaaaaa ama seviyom isimidee offffffffff uyuzz oluyomm iştee uyuzzzz
07-11-2007, Saat: 02:30 PM
bence ismin çok güzel canım boşver sen dalga geçenleri sallaaa
miley17:
07-11-2007, Saat: 02:34 PM
walla bn kızım eylül ayında olursa adını eylül koyarım çok hoş bi isim bence
07-11-2007, Saat: 06:00 PM
ewet ya çok güzel
07-13-2007, Saat: 02:34 PM
ßenCede çOq GüzeL onLar Seni Sinir eTmek iÇiin SöyLüoLardır emin oL onLara inat da Sen de SeS ÇıkarmaYıp GüLüp GeÇiCekSin Sen üzüLdükÇe üStüne GeLirLer yOkSa
06-12-2008, Saat: 01:09 AM
ayy bnm de 2 ismm wr biri de eylüll ama bnne de bi ara geçiolrdı
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Uyuzz oluyoruummmmmmm | ceylan gözlü1 | 1 | 847 |
01-24-2009, Saat: 02:45 PM Son Yorum: DeRiN_SeSsİzLiK |
|
| ya elektrıklerın gıtmesıne uyuzz oluyorumm | adda | 2 | 754 |
10-20-2007, Saat: 08:50 PM Son Yorum: adda |
|
| uyuzz oluyorummmmmmm | adda | 14 | 1,591 |
09-19-2007, Saat: 05:36 PM Son Yorum: adda |
|