07-20-2007, Saat: 11:45 PM
çöpten ekmek toplayanlar var ama yemeyin üstüne tatlıyı beyenmiyenlerde var
(halimize şükredelim)
(halimize şükredelim)
|
son nokta
|
|
07-20-2007, Saat: 11:45 PM
çöpten ekmek toplayanlar var ama yemeyin üstüne tatlıyı beyenmiyenlerde var
(halimize şükredelim)
07-21-2007, Saat: 02:42 AM
evet haklısın bunları düşünmek lasım emeğine sağlık
07-21-2007, Saat: 02:20 PM
[COLOR="Black"]haklısın kardeş...
emeğine sağlık...[/COLOR]
07-24-2007, Saat: 01:17 PM
Aynen öylee.Halimize şükredelim her zaman.
07-24-2007, Saat: 07:29 PM
Haklısın walla..Bu durumda olduğumz için şükürler olsun...
Tşkler... |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Nokta (.) | Nare | 0 | 616 |
08-15-2010, Saat: 04:43 PM Son Yorum: Nare |
|
| Üç Nokta | 0 | 369 |
1 dakika önce Son Yorum: |
||