×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bakış açım...
#1
TÜRKLÜK BEDENİMİZ , İSLAMİYET RUHUMUZ ,RUHSUZ BEDEN CESET DEMEKTİR...
Ara
Cevapla
#2
Bir okumuşum tam onbeş sene sürece, ve okulumu kırmışım kırılmışım dünümde. Şimdilerde ezbere büyüdüğümü anladım tek düze. Bilgilerimi çöpe attığım defterlerimde bıraktım ve soru kağıtları artık yok önümde, tıpkı sorulan sorulara cevap olamadığı gibi. Verilen cevaplara kayıtsız kalanım, ben talanım, ortadayım çevremde bu koca şehir, elimde dumandan ibaret bir zehir, kibirle yıkanan insancıklar ortasında binlerce çocukluğum, çantalarına koymak için bekliyor geleceğini. Ben işte oydum şimdi buyum. Önümüze bakıp da yönümüzü bulamadık, gözümüzü açıp da yolumuza varamadık, sözümüzü tutup da ileriye adım atamadık, adımızı karaladık ama temize çıkaramadık, Atamıza rüsvayız, şimdi ben soruyorum sayın hocam pişman mısınız? Gelecek sizin eserinizdir, ezbere nesiller yoldalar, kırmızıda geçtiler, yeşili beklemeden meydanı boş bulan her hergele, mengene oldu ülkemi yedi afiyetle beni de. Siz diplomasına imzalarınızı attınız, şimdi yine soruyorum sayın hocam pişman mısınız? İmzalarınız ateşe verdi kibritin torpilini ve yandı okul önlükleri, üniformalarda saklanan büyük teröristleri yarattınız, kararttınız, 25 senedir beklediğim aydınlık geleceğimi, biraz abarttınız!... sAgOPa Kkk kaStIrrr!!!
Ara
Cevapla
#3
bu söz çok hoşuma gitti sağolasın pesimist
Ara
Cevapla
#4
dıgerlerının ınanmak ıstemedıgı ama bundan kacamadıgı
"in east! in weast! islâm in the best!" sozu geldı aklıma. saolasın guzeldı
Cevapla
#5
güseldi tşk lerrr pesimist.......
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi