08-03-2007, Saat: 07:20 PM
ii o zaman şampiyon belli ikiciyi belirleyelim
|
EşLi Okey Turnuvası..
|
|
08-03-2007, Saat: 07:20 PM
ii o zaman şampiyon belli ikiciyi belirleyelim
08-03-2007, Saat: 07:22 PM
sen w eşin
08-03-2007, Saat: 08:00 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sen w eşin biz birinciyiz evet haklısın bak sende bizim 1.liğimizi onayladın
08-03-2007, Saat: 08:05 PM
oOoOo bu i$ seneye anca hazir oLur
08-03-2007, Saat: 08:12 PM
değişmez seneyede olsa ben ve eşim birinciyiz sonuç değişmez yani
![]() ama önce bi eş bulmam lazım yokmu benle ortak olacak
08-03-2007, Saat: 08:13 PM
inatciiiii abii
08-03-2007, Saat: 08:14 PM
aynen öyle bu konuda üstüme oyuncu tanımam siz ikinciliği kazanmaya bakın
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Asteroids Turnuvası | riukeen | 7 | 1,015 |
06-08-2008, Saat: 07:46 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|