08-06-2007, Saat: 09:30 PM
tmm canm aaLama da...sen kendini bayaa kaptırmışın koLera sensen...?!!
neyse ama iiiki varLar dimii

neyse ama iiiki varLar dimii
|
SAGOPA KJMR( FaNi )
|
|
08-06-2007, Saat: 09:30 PM
tmm canm aaLama da...sen kendini bayaa kaptırmışın koLera sensen...?!!
![]() neyse ama iiiki varLar dimii
08-07-2007, Saat: 12:01 AM
Ahh Ahh KoLo apLam Saqom a$kim OLacakti
yohk oLmadi bu nese ![]() Saqomu cok seFiom heRkes ßiLsinnn Eyyytttt a$iqim ![]() Yunus Özyavuz, Esen GüLer Özyavuz'undur :$ ALLAH Ayirmasin :$:$:$
08-07-2007, Saat: 12:25 AM
ßana da Raffinei isteyek mi
08-07-2007, Saat: 01:54 AM
Isteyekkkk
![]() ![]() ![]() ciFtte duqun yapaRis ![]()
08-07-2007, Saat: 03:04 PM
moz.da benmm..annashtıq??
![]()
08-09-2007, Saat: 08:00 PM
sende bizdensin demek evvett kuvvet miradan sagopa kajmer tek yürek melankolia 2. aile yes
08-09-2007, Saat: 08:03 PM
soykandan benim msn [email protected] herkesi bekliyorum soul of rap
08-09-2007, Saat: 08:05 PM
aloooooooooooooooooooooooooooooooooo
08-09-2007, Saat: 08:08 PM
meLankoLik Adlı Kullanıcıdan Alıntı:moz.da benmm..annashtıq?? Euhuee tmm cnm Moz'da senin ![]() soykan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:soykandan benim msn [email protected] herkesi bekliyorum soul of rap msn adresini ke$ke yazmasaydin ![]()
08-10-2007, Saat: 11:33 PM
bana rapLeri yeter hepsi sizin oLsun ama yunus abimi tek geçerim kimse alınıp darılmasın...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Sagopa Kajmer ~ Aşk Yok Artık | PesmisT GirL | 2 | 1,078 |
01-18-2009, Saat: 09:58 PM Son Yorum: PesmisT GirL |
|
| Sagopa Kajmer ~ Hep Taaruz Var | PesmisT GirL | 2 | 943 |
01-18-2009, Saat: 09:57 PM Son Yorum: PesmisT GirL |
|
| Sagopa Kajmer - Ben Hüsrana Komşuyum | KoLera | 4 | 1,163 |
01-18-2009, Saat: 09:42 PM Son Yorum: beyzarda.38 |
|
| Sagopa Kajmer ~ Ateşten Gömlek | PesmisT GirL | 0 | 808 |
12-28-2008, Saat: 09:38 PM Son Yorum: PesmisT GirL |
|
| Sagopa Kajmer ~ Fırtına ve Şimşek | PesmisT GirL | 0 | 761 |
12-28-2008, Saat: 09:37 PM Son Yorum: PesmisT GirL |
|