08-06-2007, Saat: 08:05 PM
evt mert gerçekten öle 


ne iş
???



ne iş
???
|
İtiraf ediore! xP
|
|
08-06-2007, Saat: 08:05 PM
evt mert gerçekten öle
![]() ![]() ![]() ne iş ???
08-06-2007, Saat: 08:05 PM
vuuuuuuuuuvvvvvvv
sert bir çekişme arkadaşlar ya siz böle tartışın ama fazla gürültülü olmasın ben sizi izlerim tamam mı seyircisiz bırakmam sizi valla bak ![]() ![]() ![]() ![]()
08-06-2007, Saat: 08:08 PM
_PESİMİST_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evt mert gerçekten öle ![]() bLmi0m xD canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:vuuuuuuuuuvvvvvvv ![]() Do zmn bizi izLemek istiosn taam bi dk abi :d
08-06-2007, Saat: 08:09 PM
mert te olmasa bu site çekilmez yaffff
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
08-06-2007, Saat: 08:10 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı: o ne be yoksa kılıç kalkan takımını mı çağıracaksın ![]() ![]() ![]()
08-06-2007, Saat: 08:11 PM
yapar valla mert bu
![]() ![]()
08-06-2007, Saat: 08:14 PM
_PESİMİST_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yapar valla mert bu dimi :yikildim::yikildim::yikildim:
08-06-2007, Saat: 08:20 PM
_PESİMİST_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:mert te olmasa bu site çekilmez yaffff ![]() ![]() bni özeL koyduLar zatn buraya ![]() canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:o ne be yoksa kılıç kalkan takımını mı çağıracaksın kıLıç çektimde karşı tarftan cvb geLmedi ![]() D
08-06-2007, Saat: 10:35 PM
Bu itiraf değil, yanlış yere açılmıştır. Uyuz oluyorum bölümüne taşıyorum.
08-08-2007, Saat: 11:30 AM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ee o zaman mert sen dırek pc kopata uyusmu oluytosunonumu demek ıstıyosunyhaw ßana uyuS oLmayan mı war ![]()
Âh be.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|