Yorumları: 488
Konuları: 79
Kayıt Tarihi: Aug 2007
08-10-2007, Saat: 10:56 AM
Anketlerde demişsiniz sago da sago diye
ben ceza dedim ,
nedeni ;
[SES]http://minorcrisis.net/files/Ceza%20-%20Holocaust.mp3[/SES]
Yorumları: 9,060
Konuları: 2,434
Kayıt Tarihi: Jul 2006
08-11-2007, Saat: 03:12 AM
Konu Yanlış yere açıldığından dolayı Yerli müzik sözleri bölümüne taşınmıştır...
Yorumları: 4,057
Konuları: 68
Kayıt Tarihi: Jul 2007
08-11-2007, Saat: 03:16 AM
CANIM TEK ŞARKI İLE OLACAK İŞ DEÄžİL Kİ o ?
SAGODA SÖZ SOUND SES VAR
CEZA DA SADECE NEFES VAR