09-27-2007, Saat: 01:27 PM
İyiki varsın canım kardeşim...
ßu site olmasaydı tanışamıcaktık o yüzden çok seviyorum bu siteyi...
Canımsın kardeşim...
ßu site olmasaydı tanışamıcaktık o yüzden çok seviyorum bu siteyi...
Canımsın kardeşim...
