10-03-2007, Saat: 01:45 PM
|
XP ye tema
|
|
10-03-2007, Saat: 01:51 PM
![]() çok güseL hepsi sağoL ![]()
10-03-2007, Saat: 01:53 PM
rica ederim bişi deyil sizler için hazırlıyorum
geç gördüm kusura bakma
10-03-2007, Saat: 01:55 PM
yoq sorun değiL
10-03-2007, Saat: 01:56 PM
oleyyy sorun yok sorun yok
10-03-2007, Saat: 01:57 PM
nese bn diğer açtığın konuLarada yorum yapımda birasda onLara sevinn
![]() ![]() ![]()
10-03-2007, Saat: 02:00 PM
yanlız vırus hatası verıyıo bende :S:S:S:
10-03-2007, Saat: 02:01 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yanlız vırus hatası verıyıo bende :S:S:S:virüs yok onlarda yalnız trojen olarak görebilir bazı vürüs programlarda kasperskyi avast sorun yaratabilir. ama vürüs yoktur. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


geç gördüm kusura bakma