10-11-2007, Saat: 10:44 PM
CReATuRE haLkın SeSi oLdu 
herkeS derTLiymi$:yikildim: 

herkeS derTLiymi$:yikildim: 
Âh be.
|
özel no ile arayanlara ve cep teli kapalı olanlara...
|
|
10-12-2007, Saat: 02:47 AM
gerçek ama bu ben dahil insanların çoğu bundan şikayetçi
![]() ![]() ![]() ![]()
10-14-2007, Saat: 01:05 AM
o özeL noLardan çok çekerim :S
ßir açtım 2 açtım daha açmıorum ßide konuşsaLar qam yemem
10-14-2007, Saat: 01:07 AM
Bana hıc gelmıyo
![]() 2 ay once kırdım attım tel ı kafa rahat. arayan bulur
10-14-2007, Saat: 01:08 AM
çok haklısın kardeşim
10-14-2007, Saat: 01:14 AM
bnde uyus oLuorumm hatta uyusLukdaa daa ötee
![]()
10-14-2007, Saat: 01:18 AM
kim uyus olmuyoki
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| arkadaşınla özel bir şey konuşurken yanına gelip de laf dinleyen tiplere kılım!!! | nry8 | 6 | 941 |
06-11-2008, Saat: 07:54 PM Son Yorum: BiRiciGim |
|