×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NiCKiMiN DeÄžİşMeSiNi iSTiYoRuM..pLS ( çözüldü )
#1
Üyelik ismimin :: CiMCiMe :: yerine mad_heart olarak değiştirilmesini talep ediyorum..Teşekkürler..
Ara
Cevapla
#2
bu nick güzeldi bence Smile

yönetim bu isteğinizi yerine getirecektir...
Ara
Cevapla
#3
Bende istiom nickim deismesini :S
Ara
Cevapla
#4
Ya aslında nikiniz quseldi herkes ayrı bir tarz olusTurmusTu ama sizib fikriniz dusunceler qörecelidir Big Grin
Cevapla
#5
ßenCe mad_heart da güzeL ama

mAd_h€aRT ŞekLinde ßüyükLü küCükLü oLrsa daha güzeL durur ßenCe Tongue
Ara
Cevapla
#6
BİR İNSANI DEWAMLI HATIRLAtan nikleridir
seni nasıl hatırlayacaz Big Grin
Cevapla
#7
İstediğiniz kullanıcı ismi başka bir üyemiz tarafından kullanılmaktadır.
Ara
Cevapla
#8
Peki zaten değişmesini istemiyolarmış Smile istedikleri oldu Smile

teşekkürler ilginize..
Ara
Cevapla
#9
ama bız mad heart a hazırladıydık kendımızı?
husrana ugradıık Big Grin
ama neyse, alıscaz artık Big Grin
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Moderatör olmak istiyorum ZencefiL 24 3,941 06-15-2012, Saat: 05:27 PM
Son Yorum: adyge55
  Gülen Yeşil Adamı İstiyorum (: PCKoPaT 14 3,206 08-02-2010, Saat: 01:49 PM
Son Yorum: sıla
  Türkçemize uygun bir profil istiyorum €BeRimSin 4 1,327 12-20-2008, Saat: 05:18 PM
Son Yorum: €BeRimSin
  Nickimin Degiştirme By LaNeTh 2 1,118 11-27-2008, Saat: 07:47 PM
Son Yorum: By LaNeTh
  Nickimin değiştirilmesini istiyorum... CReATuRE 5 1,504 11-25-2008, Saat: 09:31 AM
Son Yorum: CaNaT



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi