×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ya cok acill nolur bi bakın ( çözüldü )
#1
ya ben msn den e-postalarıma bakmak istiyom ama actıgımda pencereyi tanımlama bilgilerineizin verilmelidir die bişi yazıyo ne yapmam lasım bu e-postalarıma bakmam için nolur yarım edin
Ara
Cevapla
#2
pc nı yenıden başlat arkadaşım bakalım nolucak
Ara
Cevapla
#3
o uyarının pc ile bi alakası olacağını zannetmiyom ama sen gene bi dene msn i kapatıp aç
Ara
Cevapla
#4
evet diye bir pencere çıkması lazım yada o pencerediki çıkan görüntünün resmini çekip bizle paylaşırsanız yardımcı olabiliriz daha net ve açık şekilde. sana
Ara
Cevapla
#5
http://www.hotmail.com a gir oraya kullanıcı adını ve şifreni yaz. Msn den tıklamaya ne hacet.
Cevapla
#6
Reklam yapmayalım ... Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#7
Leader Adlı Kullanıcıdan Alıntı:www.hotmail.com a gir oraya kullanıcı adını ve şifreni yaz. Msn den tıklamaya ne hacet.

işte cvp budur
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Lütfen Bir Dakika Bakın: *Asİ-yÜrEk* 7 1,175 10-07-2008, Saat: 05:25 PM
Son Yorum: *Asİ-yÜrEk*
  bakıN LütfeN =/ PesmisT GirL 8 1,145 04-08-2008, Saat: 10:02 PM
Son Yorum: PesmisT GirL
  Bi riCam oLuCakti ): ( çözüldü ) ѕαкℓı@мѕı@η 4 1,055 12-04-2007, Saat: 08:18 PM
Son Yorum: ѕαкℓı@мѕı@η
  nefret bölümü istiorm ( çözüldü ) MaNeSiA 12 1,793 12-04-2007, Saat: 10:00 AM
Son Yorum: MaNeSiA
  üye adımın değiştirilmesi ( çözüldü ) Yorgun Yürek 8 1,266 11-30-2007, Saat: 06:15 PM
Son Yorum: Yorgun Yürek



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi