×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İyi Ki varSın meLeÄžim
#21
Biz saatin tam 12 olmasini bekleyip bunu yazmak için ugrastik hanfendi iki gun sora cvp verio bide sitem ederek :S Kizimm küs olabiliriz ama Unutmadim Unutmamda Hediyeni biLe aLdim ama geLmiosun ki Vereyim :S
Ara
Cevapla
#22
ezgicim en son gören benm tabe Sad geçmiş doğum günün kutlu olsun geç oldu ama olsun ..herşey dileğince olur inşallah..
Ara
Cevapla
#23
Tsk ederiz sibeL abLa dusunmen yeter (:
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ÇiLek'im .. İyiki varsın Yaeşaren 14 2,604 03-15-2011, Saat: 03:02 AM
Son Yorum: ÇiLeK
  EndLess, İyi ki varsın Kuzum Yaeşaren 7 1,442 05-06-2010, Saat: 01:07 PM
Son Yorum: sıla
  İyiki varsın eRCi Yaeşaren 10 1,509 05-18-2009, Saat: 11:39 PM
Son Yorum: aMyLee
  İyi-Ki VarSın.! Son Noktam 5 946 11-09-2008, Saat: 07:02 PM
Son Yorum: orhande
  ezberimsin iyi Ki varsın (: chatlaq 41 4,056 08-27-2008, Saat: 09:08 AM
Son Yorum: PCKoPaT



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi