11-22-2007, Saat: 03:00 AM
Biz saatin tam 12 olmasini bekleyip bunu yazmak için ugrastik hanfendi iki gun sora cvp verio bide sitem ederek :S Kizimm küs olabiliriz ama Unutmadim Unutmamda Hediyeni biLe aLdim ama geLmiosun ki Vereyim :S
|
İyi Ki varSın meLeÄžim
|
|
11-22-2007, Saat: 03:00 AM
Biz saatin tam 12 olmasini bekleyip bunu yazmak için ugrastik hanfendi iki gun sora cvp verio bide sitem ederek :S Kizimm küs olabiliriz ama Unutmadim Unutmamda Hediyeni biLe aLdim ama geLmiosun ki Vereyim :S
12-13-2007, Saat: 10:50 PM
ezgicim en son gören benm tabe
geçmiş doğum günün kutlu olsun geç oldu ama olsun ..herşey dileğince olur inşallah..
12-13-2007, Saat: 11:29 PM
Tsk ederiz sibeL abLa dusunmen yeter (:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| ÇiLek'im .. İyiki varsın | Yaeşaren | 14 | 2,604 |
03-15-2011, Saat: 03:02 AM Son Yorum: ÇiLeK |
|
| EndLess, İyi ki varsın Kuzum | Yaeşaren | 7 | 1,442 |
05-06-2010, Saat: 01:07 PM Son Yorum: sıla |
|
| İyiki varsın eRCi | Yaeşaren | 10 | 1,509 |
05-18-2009, Saat: 11:39 PM Son Yorum: aMyLee |
|
| İyi-Ki VarSın.! | Son Noktam | 5 | 946 |
11-09-2008, Saat: 07:02 PM Son Yorum: orhande |
|
| ezberimsin iyi Ki varsın (: | chatlaq | 41 | 4,056 |
08-27-2008, Saat: 09:08 AM Son Yorum: PCKoPaT |
|