12-28-2007, Saat: 01:53 PM
adyge55 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kimi asyayımı benimitabiki asya yı seniniye banlıyım günümün 12 satten fazlası onla geçiyo
|
banned
|
|
12-28-2007, Saat: 01:53 PM
adyge55 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kimi asyayımı benimitabiki asya yı seniniye banlıyım günümün 12 satten fazlası onla geçiyo
12-28-2007, Saat: 02:05 PM
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yüreğimizin adminisin yetmezmi ???:$ utandım valla ![]() o zmn yüreğimizin admini yas
12-28-2007, Saat: 02:58 PM
asya mod olursa ben siteyi terkederim
12-29-2007, Saat: 11:29 AM
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:asya mod olursa ben siteyi terkederim yolun açık olsun
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|