×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(¯`'•.«$£k뮧ꥻ.•'´¯) Iyiki varsın ..
#1
yildizxt0qm2.gifyildizxt0qm2.gif
yildizxt0qm2.gif
yildizxt0qm2.gif


Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir... Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun .... Daha nice mutlu yıllara.....


Canım benim, doğumgününü en içten dileklerimle kutlarım, iyiki varsın Vildoşum ..




ping256.gif ................................................................ping29.gif


Seni çok Seviyorum ..
Bu arada 2 öpücük yeter'de artar dimi gul.gif ..

x3.gif
b-122234-dogumgünü.jpg



Rabb'im yeni yil ile birlikte herşeyi gönlünce nasip etsin Vildoşum ..





Not: (¯`'•.«$£k뮧ꥻ.•'´¯)'in profilindeki doğumtarihi yanlış, asıl doğumgünü bugündür Smile
Ara
Cevapla
#2
doğum günün kutlu olsun Smile
( tanımıyorum ama meleğimin sevdiği kişisin belli hemde çok ) Smile
Ara
Cevapla
#3
doğum günün kutlu oldun şeker şey nice yıllara
ben tanıyorum gökhan
Ara
Cevapla
#4
Canim karDe$im ßenim yha...
te$ekkür eDerim dadLum... saßahki öpüCükLer yeter de artar ßiLe hihi
in$ALLAH ßidanem hep ßirLikte niCe mutLu yiLLara...
iyiki karde$imSinSmile sagoLSn ßiDaneSi... Nurum...:$
Seni seviyorum ßaCim...
Ara
Cevapla
#5
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:doğum günün kutlu olsun Smile
( tanımıyorum ama meleğimin sevdiği kişisin belli hemde çok ) Smile


t$k ederim arkada$im...
Ara
Cevapla
#6
HIÇKIRIK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:doğum günün kutlu oldun şeker şey nice yıllara
ben tanıyorum gökhan

t$k eDerm arkada$im...Smile
in$ALLAH arkada$im hep ßirLikte...Wink
Ara
Cevapla
#7
Nicee yıllara =)

İyiki doğdun Wink
Ara
Cevapla
#8
t$k ederim...Smile in$ALLAH
Ara
Cevapla
#9
(¯`'•.«$£K뮧ꥻ.•'´¯) Adlı Kullanıcıdan Alıntı:t$k ederim arkada$im...
[ ßen Nurum aßLasiSmile ]
kusura bakmayın bilmiyodum yeni öğrendim Smile
Ara
Cevapla
#10
(¯`'•.«$£K뮧ꥻ.•'´¯) Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Canim karDe$im ßenim yha...
te$ekkür eDerim dadLum... saßahki öpüCükLer yeter de artar ßiLe hihi
in$ALLAH ßidanem hep ßirLikte niCe mutLu yiLLara...
iyiki karde$imSinSmile sagoLSn ßiDaneSi... Nurum...:$
Seni seviyorum ßaCim...


Oyy rica ederim Vildoşum Smile

Bende seni seviyorum ..gul.gif
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla
  İyiki doğdun EndLess Yaeşaren 9 1,664 05-06-2011, Saat: 12:06 AM
Son Yorum: Yaeşaren
  ÇiLek'im .. İyiki varsın Yaeşaren 14 2,604 03-15-2011, Saat: 03:02 AM
Son Yorum: ÇiLeK



Konuyu Okuyanlar: