×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BiR fOtOğrAfYa
#1
[INDENT]BiR FoToÄžRaFyA
karşımdasın işte...
bana bakmasanda ordasın,görüyorum seni
ah benim sewdasında bencil,yüreğinde sağlam sewdiğim
kalbime gömdüm sözlerimi,ceset torbası oldu yüreğim
tıkandığım o an,
elimi nereye koyacağımı şaşırdığım o an işte,
aklımdan o kadar çok şey geçti ki takip edemedim

ellerim boşlukta,ben darda kaldım,
ellerim buz gibi,ben harda kaldım

bir senfoni wardı kulağımda çalınan
bitti artık hepsi...
köşeme çekildim,hani hep kaldığım köşeme
bakış açım belli oldu yine
geride kalan,ardından bakar gidenlerin
bir meltem olacak rüzgarım dahi kalmadı benim
dağlara çarptım her esişimde
yollara küfrettim her gidişinde

demiştim sana hatırlarsan:
önemli olan zamana bırakmak değil,
zamanla bırakmamaktır...
unutulmaz sancısı kalır

gittiğim eğer bensem,söyle kimden gittim?
sende yoktum zaten ben,ben yine bende bittim...


nazım HİKMET
[/INDENT]
Ara
Cevapla
#2
t$kl€r arkada$ım güz€L ß! PaYlA$ım...



yü€ğ!n€ mutluluk ... Smile
Ara
Cevapla
#3
Teşekkürler ...
Ara
Cevapla
#4
önemli olan zamana bırakmak değil,
zamanla bırakmamaktır...


Özellikle bu kısım çok hoşuma gitti,Nazım Hikmet'in anlatımını çok seviyordum,bu yazısını bilmiyordum çok teşekkür ederim paylaştığın için Wink
Ara
Cevapla
#5
ah benim sewdasında bencil,yüreğinde sağlam sewdiğim
kalbime gömdüm sözlerimi,ceset torbası oldu yüreğim


çok guzel yaa paylasim için tskler
Ara
Cevapla
#6
gittiğim eğer bensem,söyle kimden gittim?
sende yoktum zaten ben,ben yine bende bittim...


Büyük usta Nazım HİKMET'in kalemine , sizinde kalbinize sağlık, harika bir paylaşım....Teşekkürler.
:A:
Ara
Cevapla
#7
sende yoktum zaten ben,ben yine bende bittim...


TeşeKKürleR suskuN ...Wink
Ara
Cevapla
#8
demiştim sana hatırlarsan:
önemli olan zamana bırakmak değil,

zamanla bırakmamaktır...
unutulmaz sancısı kalır
çok güzel...paylaşım için teşekkürler...
Ara
Cevapla
#9
saolun arkdşlar bende bu şiiri çok sewiyorum Smile
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi