02-07-2008, Saat: 03:05 PM
sende mi oynuon
|
İddaa.
|
|
02-07-2008, Saat: 03:05 PM
sende mi oynuon
02-07-2008, Saat: 07:03 PM
mert paralarımızın düşmanımısın abi sen
02-07-2008, Saat: 07:07 PM
:yikildim:
ya benim sorunum benim paramla ![]() sizinle bi alakası yok
02-07-2008, Saat: 07:07 PM
:yikildim:
ya benim sorunum benim paramla ![]() sizinle bi alakası yok
02-08-2008, Saat: 01:24 AM
yok ya burada yayınlancak oynamıcam kaybedince kulakların çınlardı merrt
![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|