Yorumları: 7,164
Konuları: 319
Kayıt Tarihi: Aug 2006
09-19-2006, Saat: 09:16 AM
buraya birde kitap bölümünün açılmasının iyi olacağı kanaatindeyim.daha önceki istekler arasında bulamadım eğer varsa ve gözden kaçırdıysam kusura bakmayın.ancak kitap bölümünün açılmasını istiyorum.burada beğendiğimiz yeni ve eski bütün kitaplarla ilgili bilgiler olur ve okumak istediğimiz kitaplar konusunda daha çok fikir ediniriz.teşekkür ederim....
Yorumları: 3,644
Konuları: 105
Kayıt Tarihi: Jul 2006
09-19-2006, Saat: 04:28 PM
ewet bu cok ii bi fikir..
hepimiz içinde güseL bişy oLur en azından..
yargıca katıLıyrm..!
Yorumları: 7,164
Konuları: 319
Kayıt Tarihi: Aug 2006
09-19-2006, Saat: 05:48 PM
ArkadaŞlardan Destek Aldim TeŞekkÜr Ederİm Ama YÖnetİmden Hala Herhangİ Bİr Yanit Gelmedİ Beklemedeyİm (tuçe sözüm sana değildi )
Yorumları: 3,978
Konuları: 190
Kayıt Tarihi: Jul 2006
09-19-2006, Saat: 06:00 PM
Konu De?erlendirelecektir.
Yorumları: 7,164
Konuları: 319
Kayıt Tarihi: Aug 2006
09-19-2006, Saat: 06:09 PM
bekliyorum teşekkür ederim