02-09-2008, Saat: 11:45 PM

adımın
AŞK MELEÄžİ olmasını rica ediyorum şimd iÖLÜM MELEÄžİNDEN bende korkmaya başladımm

AŞK MELEÄžİ olsunn tütüfenn



beni kırmayacanızı biliyorum :
umarımm teşekürlerrr
|
Aşk Meleği
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|