02-26-2008, Saat: 12:21 AM
İnsan asker kardeşi olunca ister istemez ağlıyor.
|
Oğuz Parparoğlu ''Şehitin son mektubu.''
|
|
02-26-2008, Saat: 12:21 AM
İnsan asker kardeşi olunca ister istemez ağlıyor.
03-01-2008, Saat: 07:50 PM
Iraktaki Şehitlerimizin kanı yerde kalmadı Allah ailelerine sabır versin bu video onların anısı için Allah mekanlarını Cennet eylesin kahrolsun Pkk.
03-01-2008, Saat: 08:27 PM
Videoda anlatılan olaylar tamamıyla gerçektir.Ben her dinlediğimde zaten ağlıyorum.
03-02-2008, Saat: 06:03 PM
Bu videoda anlatılan şeylere ağlamamak yürek ister.
05-04-2008, Saat: 04:30 PM
Ah bir askere gidip şehit olarak geri dönsem.
05-05-2008, Saat: 03:47 PM
merak etme gidersin bende oyle derdım ama sımdı askerım
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Aglatma - Oguz Aksac (1 de muzık olarak dınleyın) | blue_belial | 1 | 756 |
04-05-2007, Saat: 05:22 PM Son Yorum: CReATuRE |
|