×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herkez Görünmezlik Modundami Yoksa Girenmi Yok??
#11
arkadaslar evet sürekli devam edenler war foruma ama azranın saydıkları arasnda kendi istegiyle ayrılan arkadaslarımızda war ne yazıkki..
e napalımm ama bizde yeni kişilerle tanısır,kaynasırız dimii yanee SmileSmile
forum yine bizim forumumuzz=)
Ara
Cevapla
#12
Tesekürrler tuuce"m aynen bunu demek istiyordum iste demek ki ayrilmislar sadece görünmezlik modundalarmi yoksa ayrildilarmi bu kadardi tuucede cevapladi sagoll canimSmile
Ara
Cevapla
#13
bak azra sırf sen dedin diee
çevrim içiyim haberin olsun...Big Grin
Ara
Cevapla
#14
:yikildim: Big Grin sagol atilla abiBig Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi