03-22-2008, Saat: 02:48 AM
NicKimiN aLtıNa riCa étsém [ ● DuYGu ● ] yazabiLirmisiNizz?
|
nickmin altınaa
|
|
03-22-2008, Saat: 02:48 AM
NicKimiN aLtıNa riCa étsém [ ● DuYGu ● ] yazabiLirmisiNizz?
03-22-2008, Saat: 02:50 AM
Hemen Duygu'cum
03-22-2008, Saat: 02:56 AM
aa hmeNcecik yapıveRmişiN $aOl MorCi aßi
03-22-2008, Saat: 03:04 AM
Rica Etsem Banada
![]() [..Evø..] Bu $ekiLDe (:
03-22-2008, Saat: 06:59 AM
Arkadaşlar sadece isim yazılıyor
03-22-2008, Saat: 01:22 PM
e tamam isim buda Ama kısaltılmı$.
Adım Erdinc Evren. Evo diyolar qenellikle (: ama olmassa ..eRdinC.. de yaZabiLirSiniZ (:
03-22-2008, Saat: 04:18 PM
....
![]() .....
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|