×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
inSanlar.....
#1
bu insanları annamak cook zor... houuff cok entresan kişiler var kardesim yha adamı uyuz ediolarr....:S:S:


ouffff uyuz oluom işte uyuzzzz hepinize...Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin



:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#2
banadamı canım
Ara
Cevapla
#3
sana diilde..

su yazdıklarıma cvp vermion yha ozman uyuz oluom..TongueTongue
Ara
Cevapla
#4
aynen moruk karşılıklı hepimizde sana uyuz oluyoz Big Grin
Ara
Cevapla
#5
eyw porsük..PPTongueTongueP
Ara
Cevapla
#6
eyvallah Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#7
seni kim sevsin lan .DBig Grin
Ara
Cevapla
#8
konuyla ne alaka la saqshooo..DBig GrinBig Grin


ama doru dion bni kim severr??Big Grin
Ara
Cevapla
#9
bazen sabırları zorluyolar ınsanlar haklısın ama hepsı degıl tabıkı....
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gerizekalı İnsanlar..! Ñ•qρα кJмя 4 1,325 04-20-2008, Saat: 10:10 PM
Son Yorum: MorciveT



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi