05-25-2008, Saat: 01:29 AM
serhat abininde doğum gününü kutlarım
|
amanın booooo leydır dğmuş:D
|
|
05-25-2008, Saat: 01:29 AM
serhat abininde doğum gününü kutlarım
05-25-2008, Saat: 09:50 AM
Nice MUTLu yıllara.......leader
05-25-2008, Saat: 02:04 PM
Teşekkürler arkadaşlar.
05-25-2008, Saat: 02:08 PM
yaşlandın artık
05-25-2008, Saat: 02:19 PM
Aaa pardon tolga ya asya öyle yazinca anlamadim...
Gec bile olsa dogum günün kutlu olsun nice mutlu saglikli huzurlu senelere iyiki dogdun
05-25-2008, Saat: 02:29 PM
ne yani okunduu gibi yasdım die suç benimmi oldu
![]() leydır |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|