×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15.06.2008
#1
veee bitti bir öss çilesi daha yapan yapamayan her arkadaşımıı tebrik ederimm bu zamana kadar dayanıpp bu işi sonlandırdıkları içinn umarım herkes emeğinin karşılığını almıştııırr hepinize geçmiş olsunn....

sıra artıkk sonuçlar ve tercihlerdee herkesin iyi yerlere gitmesini isterim ama herkes kazansa kimi alıcaklarr en iyisi şunu diyelim emek verip hakeden istediği yere gider umarımm....
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#2
senin nasıldı ?
Ara
Cevapla
#3
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:senin nasıldı ?

çok çok iyii ben emeğimin karşılığını aldığımı düşünüyorummm Big Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#4
herkes inş hakettini alırSmile
Ara
Cevapla
#5
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:herkes inş hakettini alırSmile

inşallah canımm
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#6
Sınava qiRen heRkese qecmi$ 0Lsun ..
Ara
Cevapla
#7
hayırlısı olsun gecmış olsun gırenlere umarım gıren herkes istedıği yere gırer...
Cevapla
#8
bekle öss ben geliyorum yıkacam sınavı başlarına Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#9
Kotu Egıtımın ..3: 15 dakıkalık zor saatlerını gerıde bıraktık bugun..gecıkmıste oLsa gırdım bu sınava..hedefım oLmadıgı Icın cok ta zorlamadım..SmileSmile ama koLay bı sınavedı genelıyle ..SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#10
KaTıLan arKaDa$Lar oLumLu soNuçLar aLırsıNız in$ . Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2008 'in İlk Doğum Günü Msjıda Benden Olsun ! adyge55 8 972 02-04-2008, Saat: 10:04 AM
Son Yorum: adda



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi