×
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
Ana Sayfa
Arama
Üye Listesi
Ajanda
Yardım
Go
Series
Giriş Yap
Üye Ol
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.
Giriş Yap
Kullanıcı Adı/E-Posta
Şifreniz:
Şifremi Unuttum?
Beni Hatırla
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi
:: Duygusuz.com
İstekleriniz
istekim...
Konuyu Oyla:
Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
1
2
3
4
5
Konu Görünümü
istekim...
iLLeth.!
Yeni Üye
Yorumları:
8,926
Konuları:
321
Kayıt Tarihi:
Feb 2007
Rep Puanı:
0
#1
06-17-2008, Saat: 01:31 PM
konua bakan olmadı vaz caydım..
Ara
Cevapla
*Asİ-yÜrEk*
Yeni Üye
Yorumları:
7,837
Konuları:
905
Kayıt Tarihi:
Jan 2008
Rep Puanı:
0
#2
06-17-2008, Saat: 01:33 PM
Bildiğim kadarı ile bu nick kullanan arkadaş var ama yinede yönetim bilir.
Ara
Cevapla
PCKoPaT
Yeni Üye
Yorumları:
21,606
Konuları:
318
Kayıt Tarihi:
Feb 2007
Rep Puanı:
1
#3
06-17-2008, Saat: 01:34 PM
3gen mi
'Yamuq' da nickini '3qéN' yabdı bilgin olsun
Âh be.
Ara
Cevapla
iLLeth.!
Yeni Üye
Yorumları:
8,926
Konuları:
321
Kayıt Tarihi:
Feb 2007
Rep Puanı:
0
#4
06-17-2008, Saat: 01:35 PM
la 2 gun girmedik hemen deişmiş millet..
nesebaska biiş bulum..
Ara
Cevapla
«
Önceki Konu
|
Sonraki Konu
»
Konuyu Yazdır
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi