07-07-2008, Saat: 01:07 PM
ya ben bişi dicektim profil bölümnde gruplar varya orda grup açılabiliyor biz orda grup açabilir miyiz yoksa açmak yasak mı:--/?
|
Gruplar
|
|
07-07-2008, Saat: 01:07 PM
ya ben bişi dicektim profil bölümnde gruplar varya orda grup açılabiliyor biz orda grup açabilir miyiz yoksa açmak yasak mı:--/?
07-07-2008, Saat: 01:13 PM
Istediğin herhangi bir grub açabilirsin, başka grublarada üye olabilirsin ..
07-07-2008, Saat: 06:43 PM
zaten tek duygusuz.com grubu var ama öğrendiğim iyi oldu=)
07-30-2008, Saat: 12:43 PM
bn hiç onu blmiom
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|