09-08-2008, Saat: 11:41 PM
nice yıllara kız
|
nuriye^^mm jnım..!
|
|
09-08-2008, Saat: 11:41 PM
nice yıllara kız
09-09-2008, Saat: 12:58 AM
ii ki doğdun kardes..
09-09-2008, Saat: 01:00 AM
teşekkürler
![]() :k:
09-13-2008, Saat: 04:06 AM
buRayada yazayım
![]() [url="http://m.yollayap.com/b28/953093124.gif"] [/url]İyi Ki Doğdun .. niCé yıLLaR Cnmm (: mjK :tolga: Héé ßu aRaDa SeRDaR ßénim
09-13-2008, Saat: 05:59 AM
nice yıllara herşey dilediğin gibi olsun
09-14-2008, Saat: 12:30 AM
mutlu yıllar nurişçim...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|