×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kıl oldum
#1
arkadasılarla ajansa gittik ve içeri girdik arkadaş kendisine forum doldurmaya başladı tabi bizede doldurun dediler ben de ünlü olmak istemiyorum dedim ve dedigime bin pişman ettiler ve 2 bayan 2 dankek başladılar bana soru sormaya bir de kadınlar günü ne denk geldik tabi sorularına ben muhattap olmamaya çalısıyorum bir şeylerle ugrasıyorum arkadasda bana söylüyor sana soru soruyorlar dankek in biri aksamdan mı kalmış her halde başladı bana soru soruyor işte nereden glediniz sahilde eglence vardı eglenceyi gördünüz mü tabi o esnada ne konustuguda anlasılmıyor bende her seferinde efendim diyorum kız ve erkekde soruyu anlasılır sekilde bana tekrar soruyor oeki kızda bana her seferinde sen yazılmıoyrmusun diyor hayır yazılmıyorum ve soru soran o dankek ede ben trenle geldim otobüsle gelmedim ve benim güzer gahım üzerinde böyle bir şey yoktu ötekide siz sahilden gelmediniz mi hayır dedim kankiye söylüyorum su antenlerin sorularınada sen cevap ver tam 30 dk. boyunca 4 kişinin sorularına cevap vermeye çalıstım habirede sen yazılmıyormusun diyorlardı beni kıl ettiler
Ara
Cevapla
#2
iyi etmişler:yikildim:dankek..!!!!:yikildim:
Ara
Cevapla
#3
kötü bir şey yapsaydım tamam ozaman iyi etmişler derdin fakat hiç bir şey demedigim halde iyi etmişler diyemiyecegim
Ara
Cevapla
#4
haklısın...
bence o dörtlünün kafası güzelmişWink
Ara
Cevapla
#5
:yikildim::yikildim::yikildim:
dankek - anten Big Grin
Ara
Cevapla
#6
onlara bende çok güldümBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#7
hakLısın cnmm Big GrinBig GrinBig Grin:Big Grin
Ara
Cevapla
#8
tşk ederim kardeşim
Ara
Cevapla
#9
dankek ve anten kullanıyım bunları Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang
  Uyuza Uyuz Oldum..:=) €BeRimSin 7 1,494 04-04-2022, Saat: 09:11 PM
Son Yorum: wildfang
  Uyuz oLmadım ,, qıCık oLdum # Pè®iM§ii # 19 3,212 03-08-2010, Saat: 11:19 PM
Son Yorum: # Pè®iM§ii #
  Uyuz Oldum # Pè®iM§ii # 12 2,072 12-05-2009, Saat: 10:19 PM
Son Yorum: # Pè®iM§ii #
  uyuz oldum bişi..xD iLLeth.! 21 2,675 09-06-2008, Saat: 02:18 AM
Son Yorum: chuLsuzz péri!



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi