11-04-2008, Saat: 04:19 AM
_AL0n3_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:geç oLdu sanırım ama neysee
doqum qünün kutLu oLsun sakLımsın nice yıLLara (:
Evet geç oldu
Ama Tesekkür ederim simdi yazmis olman bile ilgilendigin anlamina geliyor .. AL0n3 ..
|
ѕєνgι кєℓєвєğιм " ѕαкℓıl
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|