11-07-2008, Saat: 03:35 AM
sayın yöntici nick değiştiğrmek istiyorum
AS! P€R! YERİNE
YaßaN GüLü
bide profiL ayarLarımı değiştiremiyorum
AS! P€R! YERİNE
YaßaN GüLü
bide profiL ayarLarımı değiştiremiyorum
|
Nickmi değiştirimisiniz
|
|
11-07-2008, Saat: 03:35 AM
sayın yöntici nick değiştiğrmek istiyorum
AS! P€R! YERİNE YaßaN GüLü bide profiL ayarLarımı değiştiremiyorum
11-07-2008, Saat: 06:25 AM
Kullanıcı adınız değiştirilmiştir.
11-07-2008, Saat: 06:30 AM
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kullanıcı adınız değiştirilmiştir.Hmm 1 Şey dikkatimi çekti Mesut bey... http://www.duygusuz.com/forum/showthread.php/kullanici-adi-degistirme-68312.html
11-07-2008, Saat: 06:39 AM
Her insan hata yapabilir
11-07-2008, Saat: 06:41 AM
Mutlaka
ama önemli olan hatayı görebilmektir ![]()
11-07-2008, Saat: 06:48 AM
üstüme gelme, atarım kendimi camdan aşşağıya
11-07-2008, Saat: 06:52 AM
ehehe
tamam tamam ![]() Aman aman sonra biz Adminsiz kalırız buna yapmassınız sanırım ![]()
11-07-2008, Saat: 06:59 AM
Tamam ozaman
camdan atmayacağım kendimi
11-07-2008, Saat: 07:14 AM
Adminsiz bırakmadığınız için bizleri teşekkür ederim
![]()
11-07-2008, Saat: 09:25 AM
Yorgun Yürek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hmm 1 Şey dikkatimi çekti Mesut bey... Maşallah hiç bişey gözünüzden kaçmıyor efem .. ![]() Yaban Gülüde güzel olmuş bi güldür gidiyo maşallah ![]() Morci'm Sen de Gül koydursana sonuna .. ![]() Bu arada emeğe geçen herkese teşekkürler ![]() Heyttt Seviyorum aşkımı miley17: ![]() Duygusuz çok yaşa
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|