12-16-2008, Saat: 04:24 PM
Alıntı:if ($gonderim)
echo "$ işareti bizim herşeyimiz kanımız canımız";
else
evett yoksa dolar nasıl fırlardıda biz krize uğrardık
|
- REP kampanyası başlatıyorum :)
|
|
12-16-2008, Saat: 04:24 PM
Alıntı:if ($gonderim) evett yoksa dolar nasıl fırlardıda biz krize uğrardık
12-16-2008, Saat: 04:27 PM
nasıl yanii
nataşa derken naTaşa mı dicem
12-16-2008, Saat: 04:30 PM
Hayır
![]() Alıntı:napim türkçe'yi türkiye'den atmak istemiyorumm Buradaki T'lerden bahsediyorum :tolga: ![]()
Âh be.
12-16-2008, Saat: 04:33 PM
Heeee öyle desene tabi T ürkçe'de T yi büyük kullanıcam
12-22-2008, Saat: 10:09 PM
E ben Türkiye demedimki :S pisi pisi kopatımm
12-23-2008, Saat: 01:29 PM
Alıntı:napim türkçe'yi türkiye'den atmak istemiyorumm Bunadın mı ne
Âh be.
01-07-2009, Saat: 01:01 PM
evet çok harika olmuş bu konu türkçemizi ....türkçheleştirmeyelim-repler benim olsun
01-07-2009, Saat: 02:41 PM
ben öyle konuşuyordum ama artık konuşmayacağım Türkçeyi düzgün kullanacağım
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|