01-19-2009, Saat: 06:14 PM
нüzüηçiçєği Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Doğum günün kutlu olsun nice güzel yıllar geçirmeni dilerim . Aslında dün demem lazımdı bu aralar pek giremediğim için siteye kutlayamadım affedersin mi (:
senin o güzel yüreğin sağolsun...
düşünmen yeterli ayrıca affetmek Allah a mahsus...
affedilecek bir kusurun yok ki... lütfen...
mutluluklar seninle olsun...

