01-25-2009, Saat: 03:01 AM
:kizgin:Arkadaşlar size soruyorum erkek aldatınca suçlu olmuyo kadın aldatınca niye neden suçlu oluyor?Bu kadın erkek arasında haksızlık gibi birşey oluyo haksızlık demeyeyim ama buna bi çözüm bulalım yoksa uyussss oluom yani:kizgin:

bölenler kaleştir