×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herkes herkesi sevmesin.. Gerek yok
#1
24878_377492711512_149588846512_4175192_1829831_n.jpg

Herkes herkesi sevmesin, gerek yok.
Adam azaldı, sevgi elden gidiyor.
“Bana sen haklısın diyorlar, Hayır hayır, ben çok haklıyım” bilen biliyor.
Bu yarışın dışında kalanlar, Adamı sevgi, sevgiyi de adam ediyor.


(Özdemir Asaf)
Ara
Cevapla
#2
Herkes herkesi sevemez ki canım benim o bedenin gögüs kafesinde yürek yok o zaman demektir.. Senin de dediğin gibi gerek yok olmasında..
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sevmek bu olsa gerek... CReATuRE 7 1,684 04-05-2022, Saat: 02:07 PM
Son Yorum: wildfang
  Herkes Yerini Bilsin YasSmin 2 1,015 06-28-2011, Saat: 09:52 AM
Son Yorum: YasSmin
  Herkes aslında yalnızdır... Yorgun Yürek 6 1,287 03-20-2009, Saat: 11:22 PM
Son Yorum: rapunzel
  Herkes KırıLmaz Yorgun Yürek 1 1,096 03-19-2009, Saat: 06:24 PM
Son Yorum: нüzüηçiçÑ”ği
  Hyat bu olsa gerek Dostcu 2 884 03-17-2009, Saat: 02:14 AM
Son Yorum: TutkuM



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi