04-10-2010, Saat: 05:29 PM
|
Ya canın acıya acıya adım atacaksın ya da canını acıta acıta söküp atacaksın.
|
|
04-10-2010, Saat: 05:35 PM
Harikaymş : )
Ne mutlu canını acıta acıta söküp atabilene :tolga: Âh be.
04-10-2010, Saat: 11:10 PM
Güzel bir AŞK betimlemesi,teşekkürler.
04-26-2010, Saat: 12:31 PM
mevlananın aşk diye bahsettiği bambaşka bir aşk.. yaradana olan aşk.. ve her sözü yüreğine işliyor insanın..
teşekkürler kankam çok güzelmiş |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Bir acıya Başka aşkkla tedavi | YasSmin | 5 | 1,136 |
06-20-2011, Saat: 04:30 PM Son Yorum: YasSmin |
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
