05-31-2010, Saat: 12:10 AM
öyle bir asistanla eşleştim ki allah'ım kurtar beni diye dualar ediyorum. bölüm şefiyle konuştum bir hafta daha dişini sık dedi, sanki sıkmıyormuşum gibi deliricem
|
uyuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzz
|
|
05-31-2010, Saat: 12:10 AM
öyle bir asistanla eşleştim ki allah'ım kurtar beni diye dualar ediyorum. bölüm şefiyle konuştum bir hafta daha dişini sık dedi, sanki sıkmıyormuşum gibi deliricem
05-31-2010, Saat: 12:12 AM
buna ne desem
kısır olasıca asistan mı diyek ? XD
05-31-2010, Saat: 12:13 AM
evet diyelim
her şey diyelim buna gıcık ötesi bi varlık yavv
05-31-2010, Saat: 12:57 PM
Cok Vahim Bi Durum
06-04-2010, Saat: 02:16 PM
vahim ötesi yaaa
pzt ayrılıyoruz ama
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|