06-03-2011, Saat: 12:40 PM
Hazır seçimlerde yaklaşmışken,
beni seçsen ..(:
Çıksam muhalefetlikten,
gönlünün iktidarı olsam
(;
beni seçsen ..(:
Çıksam muhalefetlikten,
gönlünün iktidarı olsam
(;
|
Seçim
|
|
06-03-2011, Saat: 12:40 PM
Hazır seçimlerde yaklaşmışken,
beni seçsen ..(: Çıksam muhalefetlikten, gönlünün iktidarı olsam (;
06-03-2011, Saat: 12:43 PM
heyyy çok güzelmiş :tey:
06-03-2011, Saat: 12:44 PM
aşkımmmmm gönlünün iktidarı olayımmm
06-03-2011, Saat: 12:44 PM
evet bncedee süpeğğğ
06-03-2011, Saat: 12:45 PM
:lol: saol cnm bnm beğenmenize sevindim
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Seçim senin... | dusyorgunu | 1 | 981 |
05-05-2009, Saat: 09:19 PM Son Yorum: Ebu-CeNDeL |
|