×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ceyhun Yılmazdan..
#41
Angel Angel
Ara
Cevapla
#42

Tutamıyorum ben. Ellerini arıyorum sürüklendikçe. Acıyor göğsüm dört nala hayat. Durmak istiyorum arkamdasın. Ne zaman acıksam aklımdasın. Son sayfasında ismin yazılı kalp defterinin. Ben adını duydukça kapağını kapatamıyorum. Gel sevgilim... El yazımı artık ben bile okuyamıyorum



Kimin bu hüzün? Benimse eğer neden içim titriyor hep? Seninse eğer ne işi var bende? Gel bir gece yarısı, al hüznünü. Gel, geceye bile söylersem namerdim, gel..



Ne aşklarım oldu benim sende bir şey misin? Sabahlara kadar ağladım mesela durmadan. Görenlere en yakınımı kaybettim dedim. Gözyaşlarıma yalan. Ne aşklarım oldu benim sende bir şey misin? Çocuğumu elimden almışlar gibi çektim öksüzlüğünü. Hiç durmadan koştum yağmurlar içtim. Ne aşklarım oldu benim. Hepsi bir yana. Bu şiirin sahibi yinede sensin.



Her güzel sözle derine dalma. Nefesinin yeteceği kadar aldan tatlı kelimelere. Hayat suyun çok üzerinde, ve maalesef kağıttan gemiler gibi aşklar. Islanmak isteyene gerçek derinlik çok. Sudan da korkma. Korkana hayat hep deniz kenarı. O yüzden sever yalancı aşklar sahil boyu yolları


Uykusuzluğumun sebebi gözlerin. Birde gülüşündeki tek gamze. Gözlerimi kapatınca karanlık. Açtığımda yüzüm yaralı. Geçmezmiş bazı yaralar. Derinmiş kederleri severken ölenlerin. Ölmeden unutmam lazım o zaman seni dedim. Unutmak ölmek kimseye söyleyemedim



Her gece kendime anlattım...Anladığıma sevindim..İhanetini hak etmezligini tanıdım. tamam.! Peki uyanır uyanmaz kim bırakıyor seni kalbime?


Bu hayatta….ne önemi var ki? ve ne gerek var ki? zaten gideceksem? sen niye bırakıp gittin önceden? beraber kalkardık..
Ara
Cevapla
#43
Bu hayatta….ne önemi var ki? ve ne gerek var ki? zaten gideceksem? sen niye bırakıp gittin önceden? beraber kalkardık..



Teşekkürler zencefil...çok güzel olmuş..hele sonsözler tek kelime harika...
Ara
Cevapla
#44
evet güzel şiir bende severim
Ara
Cevapla
#45
şiirleri ve edbiyat bende severim zencefil..üniversitede sevdiğim birisine şiirlerde yazdım bir defterde topladım bazan yayınlıyorum burada acizane işte...
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi