07-13-2007, Saat: 02:55 PM
kaplumbağam ölüyo :'( çok kötüyüm yhaa :'(
|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
07-13-2007, Saat: 02:55 PM
kaplumbağam ölüyo :'( çok kötüyüm yhaa :'(
07-13-2007, Saat: 02:56 PM
Allah rahmet eyLesin =(
07-13-2007, Saat: 02:56 PM
kaç yasındaa yaşlımı yoksa hasta fln mı***
07-13-2007, Saat: 03:02 PM
ayyy canım üzülme
07-13-2007, Saat: 03:09 PM
benn geydim yine ama istemiosanız gideyim
07-13-2007, Saat: 03:15 PM
istemez olurmuyuz kısss gel gel
07-13-2007, Saat: 03:17 PM
sey bende geldım varmı yer
07-13-2007, Saat: 03:19 PM
hasta qaliba veterinere götürcem :'(
07-13-2007, Saat: 03:19 PM
sey yaws sadoma gadese kısmet bakmıstım hehehe yaws cocuk kafamın etını yedı cok yakısıklı cok tatlı kendın bul deoz olmazmış illa bızımkıarkadaslar su cocugun basını baglayalım öfff cöp kıran oldum ama napım onu kırama yardım ltfnnn
07-13-2007, Saat: 03:21 PM
Rüya Güzeli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hasta qaliba veterinere götürcem :'(esracım cok gecmış olsun benım balıgımı annem öldürdü cok yemden ymek verdı 4 ögün verme dedıkce neymış acıkmış gelen gecen verdı balık amuda kalktı bı baktım suyun üstünde o kadar üzüldümkı karnı şişmiş üstüne üstük elektrık tranfasının dibine gömmüşler ben gömemezmısım gibi yaaa öle üzülme |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,789 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|